Friday, April 5, 2013

Patut ke aku rasa bersalah?

Hari ni 5 april 2013, hari jumaat..seperti kita sedia maklum, hari jumaat merupakan hari yang paling berkat berbanding hari-hari yang lain. Tetapi, hari ini aku diberi ujian yang hebat atas kesilapan bodoh yang aku buat. Memang salah aku, sebab aku terlalu ambil ringan pasal assignment bagai kan.. Tetapi bila kerja berkumpulan, masing2 jadi malas entah apa la. Mesti la aku risau pasal markah aku! Markah PB ni la yang nak membantu final .. Dah la aku ni tak pandai langsung, tu yang aku risau..entah, tetapi aku rasa lebih bersemangat nak study lebih sikit untuk final nanti. Aku mohon pada Allah s.w.t ampunkan dosa aku, dan dimudahkan segala urusan dan diperkuatkan diri aku menghadapi semua cabaran dalam aku menggenggam segulung ijazah..

No comments:

Post a Comment

Pandangan Anda ? :)