Monday, April 22, 2013

Perjuangan yang masih jauh..

Hari ni 22/4/2013 , isnin.Final exam dah mula hari ini, tapi aku tak ada paper untuk hari ini, cuma esok baru aku ada satu paper iaitu microprocessor ! .agak susah jugak subjek tu, tapi apapun kena usaha dan tawakkal ja. Memang setiap kali final exam, aku tak expect pun dapat pointer tinggi cuma aku akan berusaha sedaya upaya mungkin yang aku termampu.. Dan aku akan tawakkal sahaja kepada Allah yang maha pengasih. Dugaanya yang kita lalui bukan sahaja tentang paper final tu jugak, tetapi dugaan sebelum masuk final tu. Macam-macamlah kalau nak cerita, tapi aku nak cerita kat sini sikit je la. Salah -satunya ialah internet. Selagi ada ja internet, selagi tu lah kita melayan ja internet tanpa rasa jemu. Kita akan mengakses dalam internet , apa saja yang timbul dalam benak fikiran kita. Kalau yang remaja, laman sosial dah wajib. Youtube dan yang lain-lain dah jadi extra.


Jadi , sebanyak mana dugaan yang kita hadapi..kita lah yang akan hadapi, kita yang akan mengawal dugaan tu supaya kita takkan terpengaruh.

Sekian,
Hamba Allah.

No comments:

Post a Comment

Pandangan Anda ? :)